Rejestracja i Umawianie Wizyt
Moduł Rejestracji i umawiania wizyt jest przeznaczony do rezerwowania i rejestrowania wizyt oraz informowania klientów o dacie i godzinie umówionej wizyty. Rejestracja i informowanie odbywa się poprzez przeglądarkę internetową. Proces rejestracji jest wspomagany poprzez kalendarz wizyt obrazujący graficznie wolne terminy dostępne do rejestracji wizyt. Rejestracja wizyty w danej sprawie polega na wyszukaniu przez użytkownika odpowiedniej komórki organizacyjnej i wskazaniu dostępnego w kalendarzu terminu.
Wizyta wymaga wówczas potwierdzenia ze strony komórki zarządzającej danym kalendarzem. Użytkownik jest automatycznie powiadamiany w wiadomościach wysyłanych na podany adres e-mail o wszelkich zdarzeniach z wizytą, jak np. potwierdzenie, odwołanie, czy zmiana terminu.
Funkcjonalność modułu:
- elektroniczna rejestracja i umawianie wizyt przez Internet
- zarządzanie listą wizyt
- automatyczne wysyłanie powiadomień na każdym etapie obsługi wizyty
- konfigurowanie wysyłki automatycznych powiadomień
- zarządzanie kalendarzem pracy poszczególnych komórek organizacyjnych
Korzyści:
- Lepsze zarządzanie czasem pracowników poprzez planowanie obsługi umówionych wizyt z klientami
- Oszczędność czasu poprzez automatyzację powiadomień wysyłanych do klientów
- Łatwość integracji z systemem kolejkowym
- Eliminacja błędów związanych z umówieniem wizyt w tym samym czasie
- Wygoda klientów dzięki możliwości rezerwacji wizyt przez Internet w czasie dogodnym dla klienta, bez konieczności kontaktu osobistego ani telefonicznego
- Zwiększenie satysfakcji klientów poprzez szybką obsługę ich spraw w zaplanowanym czasie